Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2009 13:26 - Той и Той, Тя и Тя, Аз и Аз- предложение за няколко нови рубрики
Автор: desperadomikaela Категория: Тя и той   
Прочетен: 873 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 30.08.2009 13:28


„Тя и тойвече не актуална. Или е актуална само за хора от времето на динозаврите- с нежна душа, непокварена от „друсането” в яростната турбуленция на настоящето. Избягали към себе си, търсещи други като себе си, все още. Докога ще си имат те своя рубрика, след като отдавна са само едно маргинализирано (не произлиза от „Маргина”) малцинство. Няма ли за тях други страни, блогове, и защо все пак не си направят свой интернет, като искат толкова много да „споделят”. Ама да си вземат там Шекспир, Яворов, Смирненски, OJ Simpson (грешен пример, тоя май беше от наште хора, не съм чела стихове от него), и да си спретнат един нет на Луната (а може и по-далече, че идат още „заменки”)…

 

Така, тия древните скелети на между по 15-75 години ги опраихме. Сега за новите предложения:

 

(1) „Той и той” (нова тубрика)- ами това си направо належащо. И съвременно, и актуално, и либерално, и много правилно. Е да, ама не. Няма кой да се престраши. Защото веднага ще стане най-четено и ще издухат от 1-ва страничка клетите „влюбени”, дето се бъхтят по все по-невидимата пунктирана линийка на „Тя и той”. А трябва да има конкуренция. За да ни остане правото на избор, нали?

 

(2) „Тя и Тя”: е тая е рубриката на „междузвездните войни”, дето яки амазонки с развети руси опашки се бъхтат здравата, в оскъдно облекло, но въоръжени до зъби, за жадната си публика, докато тя лъска „сочни” коментари, вее езици и друга щръкнала посуда (да не ставаме цинични, сещаме се) с „горди имена”.

 

(3) И за десерт, рубриката „Аз и аз”. Е тука вече ще се избием, тая е най-сладката, най-пълна с „растителни мазнини”, най-ни текат устицата за нея. Ами дайте ни я.

 

Е да, ама и нея я няма – т.е. има я, само дето я гледаме всеки ден по телевизията: „Аз така, АЗ ги дадох тия пари”, аз ще им врътна копчетата”… аз ще им покажа …” Така че тая рубрика май няма да ни огрее в блога, защото вече ясно грее и струи в златните лъчи на Слънцето. А ако някой все още смята, че слънцето (онова дето никой не знае къде си ляга) ни топли, или пък все още не то се върти около земята, да си пусне телевизорчето и да си дръпне завеските (и не, не си изключвайте звука!).



Тагове:   нови,


Гласувай:
0



1. анонимен - ако въведат рубрика "аз и а...
30.08.2009 13:29
ако въведат рубрика "аз и аз" обещавам да преместя своето изкуство там и да пиша редовно в нея.
цитирай
2. desperadomikaela - fireandice
30.08.2009 13:34
fireandice написа:
ако въведат рубрика "аз и аз" обещавам да преместя своето изкуство там и да пиша редовно в нея.

Браво, вече имаме доброволец... Дами канят.
цитирай
3. pegas08 - И аз съм за
31.08.2009 17:15
аз и аз!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: desperadomikaela
Категория: Тя и той
Прочетен: 165925
Постинги: 87
Коментари: 493
Гласове: 837
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930