Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2009 10:11 - Микаела: "I'll be back...", новини от спешното отделение
Автор: desperadomikaela Категория: Тя и той   
Прочетен: 2864 Коментари: 18 Гласове:
0



Микаела започва да излиза от „комата”! Засега е малко на изкуствено дишане, защото се оказа, че има и такива, които се решиха да й направят „уста в уста”. Оказа се, че устата й не мирише лошо, а има даже съвсем правилни очертания, след като „доброволци” си позволиха да следват извивките на устните й. След „френската целувка”, с която я дариха одарените „огнени” и други гърмящи змии, ще й трябва известно време, докато започне да движи нормално гръдния си кош. И добре, че все пак има „спешно отделение” в тоя хубав блог, защото се оказа, че и най-презряните създания си имали приятели, една новина за „блогодевствениците” в черно и други закачливи цветове.   Е, след над 1000 коментара в най-различни странички, като тази скромна изрезка, сигурно тънка струйка разум си проправя път… Капка по капка … един ден, когато Микаела спокойно си пише каквото й душа сака в своята малка изрезка, а хората, които не я харесват, могат да си позволят да я уважават, тази струйка може и да направи Кресненското дефиле.


Тагове:   новини,   Микаела,   отделение,


Гласувай:
0



1. анонимен - аз не вярвам, че някой се е осмелил да ...
27.08.2009 10:21
аз не вярвам, че някой се е осмелил да направи на мики изкуствено дишане "уста в уста"
според мен този постинг е долна инсинуация и обижда всеки себеуважаващ се блогер. държа да се коригираш
цитирай
2. desperadomikaela - FireandIce:
27.08.2009 10:27
fireandice написа:
аз не вярвам, че някой се е осмелил да направи на мики изкуствено дишане "уста в уста"
според мен този постинг е долна инсинуация и обижда всеки себеуважаващ се блогер. държа да се коригираш


А, добре дошла, съкровище!
Като си себеуважаващ(а), защо не уважаваш и другите?
Извинявай, това е риторичен въпрос, можеш да продължиш в себеуважението.
цитирай
3. desperadomikaela - А, и да не забравя,
27.08.2009 10:28
Коригирай ме ти. It's a free free world. И блог.
цитирай
4. анонимен - защото съм дама и държа първо те да ме ...
27.08.2009 10:28
защото съм дама и държа първо те да ме уважат. така съм чела че е редно, а аз много чета.
цитирай
5. desperadomikaela - FireandIce- относно "Мики"
27.08.2009 10:30
и за тебе тя не е "мики", а Микаела, има си име. Не сте толкова близки, колкото ти се иска.
цитирай
6. desperadomikaela - FireandIce
27.08.2009 10:33
fireandice написа:
защото съм дама и държа първо те да ме уважат. така съм чела че е редно, а аз много чета.

Да, точно за дамите става дума. Бъди такава, ако поискаш, не е толкова трудно, нито е късно (само 10.33 е) когато започнеш да четеш нещо друго освен собствените си мисли.
цитирай
7. анонимен - и за тебе тя не е "мики", а ...
27.08.2009 10:35
desperadomikaela написа:
и за тебе тя не е "мики", а Микаела, има си име. Не сте толкова близки, колкото ти се иска.

аз я чувствам много близка, тъй като тя ме нарича "почетна гостенка" когато й намина през блога. тъй че стига си зял уе и не се опитвай да сплетничиш между нас и чистите ни блогерски взаимоотношения с мики
цитирай
8. desperadomikaela - FireandIce
27.08.2009 10:38
fireandice написа:
desperadomikaela написа:
и за тебе тя не е "мики", а Микаела, има си име. Не сте толкова близки, колкото ти се иска.

аз я чувствам много близка, тъй като тя ме нарича "почетна гостенка" когато й намина през блога. тъй че стига си зял уе и не се опитвай да сплетничиш между нас и чистите ни блогерски взаимоотношения с мики


Радвам се, че мътилката започва да се "избистря". За "чистите" блогърски ... ще се въздържа. Но всеки и всяка имат своя втори шанс. Да станат "дама". Искаш ли да ти пратя "Десет прости правила"?
цитирай
9. анонимен - и за тебе тя не е "мики", а ...
27.08.2009 10:42
desperadomikaela написа:
Радвам се, че мътилката започва да се "избистря". За "чистите" блогърски ... ще се въздържа. Но всеки и всяка имат своя втори шанс. Да станат "дама". Искаш ли да ти пратя "Десет прости правила"?

ти докога ще пишеш само прости правила? няма ли да ти дойде акъла и да напишеш нещо не-просто?
цитирай
10. desperadomikaela - FireandIce
27.08.2009 10:47
fireandice написа:
desperadomikaela написа:
Радвам се, че мътилката започва да се "избистря". За "чистите" блогърски ... ще се въздържа. Но всеки и всяка имат своя втори шанс. Да станат "дама". Искаш ли да ти пратя "Десет прости правила"?

ти докога ще пишеш само прости правила? няма ли да ти дойде акъла и да напишеш нещо не-просто?


Радвам се, че се запознаваш с правило No. 1 (за кандидат-дами): "Не давай акъл на по-простия. За да не се окаже, че и твоя не е повече."
цитирай
11. анонимен - добле, вече няма да ти давам акъл. ...
27.08.2009 10:55
добле, вече няма да ти давам акъл. ама аз от благородство и затова
цитирай
12. desperadomikaela - FireandIce
27.08.2009 11:00
fireandice написа:
добле, вече няма да ти давам акъл. ама аз от благородство и затова


Току-що ти сама откри Правило No. 2: "Дамата е благородна. А благородството не се придобива само по наследство. То е на една ръка разстояние. Протегни я."
цитирай
13. анонимен - аз съм си благородна по рождение, ...
27.08.2009 11:09
аз съм си благородна по рождение, няма защо да се протягам и да правя лицеви упори за да стана по-благородна, а и вече няма накъде повече
цитирай
14. desperadomikaela - FireandIce
27.08.2009 11:23
fireandice написа:
аз съм си благородна по рождение, няма защо да се протягам и да правя лицеви упори за да стана по-благородна, а и вече няма накъде повече


И така стигнахме до Правило No. 3: "С лицеви опори дама не се става. Става се Арнолд Шварценегер (и губернатор на щата Калифорния). Което не е лошо. Защото той е женен за Maria Shriver, една истинска дама. От фамилията Кенеди. А там синята кръв се е сгъстила до цвета на морето."
цитирай
15. desperadomikaela - Fireandice
27.08.2009 11:36
И да не забравя: Правило 4: "Дамата се учи да пише и чете. На български или поне на някой друг език. Защото "лицеви упори" се пише със "о". Нещо като "опорен стоеж". Не произлиза от "упор".
цитирай
16. desperadomikaela - Няколко упражнения за начинаещите "дами"
27.08.2009 11:38
Като начало напиши двадесет пъти "Микаела" правилно в тетрадката си.
цитирай
17. анонимен - ще напиша 2 пъти Мики за по-кратко
27.08.2009 12:26
ще напиша 2 пъти Мики за по-кратко
цитирай
18. desperadomikaela - Fire:
27.08.2009 12:41
fireandice написа:
ще напиша 2 пъти Мики за по-кратко


Едно добро начало, към онази, старата FireandIce...
(мечтай си). Когато 18-те оцелели от околосветското пътешествие от екипажа на 5-тте кораба на Магелан, пристигнали в Испания, те извървели над 10 км до близката църква в бели ризи и на колене, защото това си пожелали. Да продължат напред.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: desperadomikaela
Категория: Тя и той
Прочетен: 165919
Постинги: 87
Коментари: 493
Гласове: 837
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930