Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2009 16:12 - Избрано от "препоръчани постинги", категория "Лични дневници"
Автор: desperadomikaela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1743 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 03.09.2009 18:38


Следват само някои от заглавията (и текста, който се вижда под тях) от "Избрани постинги" в категорията "Лични дневници"- 1 месец назад:

 

" .......
Аз, убиецът – 7-ма част
(следва текста под заглавието):

Както сигурно сте се досетили, навремето с Владо водехме живот, който и при най-добро желание от страна на съответните органи нямаше как да мине в рамките на закона. Отначало той много внимаваше да не ме забърква, но останахме заедно твъ...

 

Двоен повод за празнуване

 

Развлекателна тролология – финал

 

Арахнофобия

 

Естетически дим

 

Love … Sex….. Money …… A Hamburger?!

 

Четиримата, които ще срещнеш в живота си

 

Аз, убиецът – I част

 

Кой е Иван Асен II

 

Приказка за трите феи, блатото и още нещо (следва само началото, което се вижда под заглавието):

„Във вчерашната викторина спечелиха три дами - VIHRA13 , KASS, FIREANDICE.
Те пожелаха приказка - като награда, ето изпълнявам им желанието! :))
Приказка за трите феи, блатото и още нещо”

 

 

Приказка за глупавото патенце (и пак само това, което се вижда под заглавието):

Както ви обещах, спирам с дейността в M.I.B. и се отдавам на летни забавления. Ще пиша поредица от забавни истории, разкази в картинки и стихове. Днес съм ви подготвил приказката за глупавото патенце ( няма нищо общо с Андерсен) :))

 

Поучителна история за един плажен чадър

 

За майк патън, сексшопа и рокконцертната ми дефлорация, вкратце

 

Лятна афера

 

Среднощни писания: (следва текст, който се вижда под заглавието):

„И ти ли,мамка му?!И ти ли.....?И ти ли искаш да видиш плътта ми!?Какво съм аз?!Парче месо?Неееее,не съм парче месо!Аз съм си АЗ.Както искаш,така го възприемай!Нееее,не получи това,което искаше..не и този път.Успях!Не ти се подчиних,нищо ...”

 

Мога и да не мога

 

Лудата с фаса

 

Аз …… като бензиностанция

 

Тя е само една проститутка- защо не я поздравих?

 

Уродливо утро

 

……..”

 

Е, това е избрано от „избраните постинги” само за месец назад…..



Тагове:   категория,


Гласувай:
3



1. martito - Мдаааааааммм, прекрасно е, зав...
03.09.2009 16:36
Мдаааааааммм, прекрасно е, завладяващо дотам, че ти се взема способността да говориш, па за мислене - съвсем:)
цитирай
2. desperadomikaela - Към martito: It's a beauty,
03.09.2009 16:40
martito написа:
Мдаааааааммм, прекрасно е, завладяващо дотам, че ти се взема способността да говориш, па за мислене - съвсем:)

да, много радващо, ще го хареса и Сара Палин....
цитирай
3. ssstto - ко съ гаврите с блог.бг
03.09.2009 17:06
модераторите просто много добре познават вкуса на средния блогър. амчи то може и да изглежда лесно да се пише така, ама не е.
след 15 септември се надявам рязко да намалеят
цитирай
4. desperadomikaela - Хм
03.09.2009 17:13
след 15 септември?
цитирай
5. ssstto - понеже
03.09.2009 17:18
приличат на писания на впиянчени петокласници
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: desperadomikaela
Категория: Тя и той
Прочетен: 165910
Постинги: 87
Коментари: 493
Гласове: 837
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930